keskiviikkona, syyskuuta 07, 2011

Sekalaista työpajapäiviltä

Viime viikonloppuna oli Kapiokirstun työpajapäivät Tampereella. Edellinen yö oli kovin vähäuninen, jotenka olin rättiväsynyt, ilmestyin paikan päälle sopivasti lounaaksi ja aamupäivän työpajat meni minulta ohi. En ottanut mun nypläystyötäkään esille koko viikonloppuna (peräti kaksi tyynyä mukana), vaan päättelin ainoastaan alla olevan liinan sekä virkkailin mun hexagoneita sekä seurustelin, niin että lähtiessä seuraavana päivänä Eija sanoi, että olin harvinaisen puhelias ja rento ;) Normaalisti kun keskityn johonkin hommaan, niin ei mua kuulu eikä näy.
Tämän liinan tarina on sellainen, että sain taannoin mun miesystävältä yllätyslahjaksi nypläystyynyn, jossa tämä liina oli aloitettuna, alle kahdeksas osa oli tehtynä. Tyynyä en tarvitse, kun mulla jo raumalainen omissakin nurkissa pyörimässä käyttämättömänä, mutta pikkuliinan sain ennätysvauhtia tehtyä loppuun (olin sairauslomalla flunssaisena ja äänettömänä). Mun tapa sairastaa on nimittäin tervehtyä flunssasta muuten ja sitten menettää ääneni.

Ihan kiva yksinkertainen pikkuliina, voi posottaa menemään sen kummempia miettimättä.
Tässäpä muiden kurssilaisten joitain aikaansaannoksia (osaa en ehtinyt metsästää tai muuten vaan laiskotti).


Ja muutama aika kiva malli uusimmista lehdistä/kirjoista.

Tähän huiviin olen eilen tilannut silkkilangat Saksasta, jippii!
P.S: Ja jos joku tarvitsee rullamallisen tyynyn edullisesti, pistäkääpä viestiä.

3 kommenttia:

Sonja kirjoitti...

Onpas kivan näköinen kassi tuossa yhdessä kuvassa, pitäisi päästä tutkimaan lähemmin herkullista kuviota! Ihania nypläyksiä! :) Mukavaa viikonloppua!

kio kirjoitti...

kivaa kun tykkäät! samoin!

KristiinaS kirjoitti...

Kiitos kommentistasi, pääsin sitä pitkin taas tännekin tulemaan.
Ah, sienisaalis, nam.
Kissakuvia on nyt kivasti ilmestynyt, kiitos.
Nypläystä mä aina vaan ihmettelen, siinä oot tosi taitava.
Ehkäpä jossain neulemiitissä tavataan.