torstaina, maaliskuuta 06, 2008

Tallinnan ostokset

N.3vko sitten käytiin Kirstin ja Tuulan kanssa Tallinnassa ostoksilla. Tällainen on mun saalis, erinomaisen maltillinen :)Liukuvärjättyä villaa, n. 300g /vyyhti


Muutamat puikot
Ohuenohutta mohairia 78% Super Kid Mohair/ 28% Silk (näin siinä lukee vaikka prosenteistä ei tule 100%, 210m/25g). Nämä kerät tuli jälkitoimituksena, itse ostin 5 kerää tumman harmaata, joista tuli jo huivi, mutta joka ei vielä aivan esittelykunnossa.

EDIT: ja meinasin kokonaan unohtaa pikkupussin sisällön eli lankoja nypläykseen



4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Olit kysellyt hihattimen ohjetta, ohje löytyy Kauneimmat käsityöt-lehdestä 6/2006. Olen hieman muokannut ohjetta niin, että tein reunasta ja kavennuksista erilaiset kuin mallissa olisi ollut. Pitsineule on kuitenkin samanlainen kuin alkuperäisessä ohjeessa. Suora linkki hihattimen esittelyyn blogissani löytyy osoitteesta:
http://kaisankutimet.blogspot.com/2007/10/hulluna-mohairiin.html


Kiva blogi sinulla, en ole ennen tänne vielä löytänyt, mutta lisäilen nyt suosikkeihin.

kio kirjoitti...

Kiitos vastauksesta! Tuota lehteä mulla ei ole, mutta täytynee katsoa kirjastosta. Sun versio sopii erinomaisesti hääpukuun!

Anonyymi kirjoitti...

Mitäs lankakauppoja suosittelet Tallinassa? Mistä kannattaa lähteä metsästämään?

Jenni

kio kirjoitti...

Heips. Mä oon täysin väärä henkilö vastamaan tähän kysymykseen. Eka shoppailukerta mulle, yritin pysyä muitten vauhdissa, mutta katsopa tästä http://www.tiinas.vuodatus.net/blog/category/TALLINNAN+Lankamatkat