sunnuntaina, joulukuuta 14, 2008

pikkujoulut

Toissapäiväiseen postaukseen liittyen Lexa kuuntelemassa youtube-kissojen keskustelua :)
Eilen mun luona pidettiin kässäkerhon pikkujoulut ja pari kuvaa mun tekeleistä. Tein sushia, graavilohella, surimilla, katkaravuilla. Jokaisessa oli aina joku näistä kolmesta + joko kurkkua tai avokadoa. Sitten oli riisipalloja eli onigireja T:lle, joka ei pystynyt sushia syömään. Niissä oli palanen kurkkua tai avokadoa. Sitten paistettua salaattia ja misomunakoisoa. Oli hyvää!!
Sitten oli M:n tekemä kääretorttu, juustoja, pikkunaposteltavaa makeata ja lopuksi zuppa inglese. Reseptin olen saanut kaveriltanut sähköpostin mukaan jo 2003, mutta nyt oli eka kerta, kun pääsin kuolausta pidemmälle. Siinä on kakkupohjia, suklaakastiketta, vaniljakiisseliä ja marjoja (mulla kirsikoita, mustikoita, mansikoita ja vadelmia) kerroksittain. Nam!
Kiitos kaikille seurasta!

1 kommentti:

Unknown kirjoitti...

Ihania herkkuja saitte syödäksenne!!!!
Minä olen edelleenkin sairaana, nyt kaksi kuuria päällekkäin. En jaksa tehdä mitään joulun eteen, että tällainen joulu meillä tänä vuonna.