keskiviikkona, kesäkuuta 22, 2011

Takkuilua

Hmm, bloggeri ei suostu lataamaan kuvia, ensimmäinen kerta minulle, mutta varmaan ei muille. Onko pysyväislaatuinen ongelma? Vaiko saattaisi toimia jo muutaman minuutin päästä?

Väsymys on kova ennen pitkää viikonloppua ja lomatyngän alkuun on vielä aikaa. Sunnuntaina pyöräilin hepolaisten kanssa yht. n 70km, käytiin pyörähtämässä Karhusaaressa. Laihduttavaksi reissua ei voi kutsua, koska paluumatkalla mulla oli nälkä (ja myös ruokahimo), jolloinka Lidlista ostin Tupla-patukan, meren herkut -konvehtirasian, ritter sport suklaalevyn, riisisuklaapaketin, litran jätskipaketin, bratwurstipaketin, 4kg hedelmiä. Onneksi en kaikkea syönyt, jossain vaiheessa sitten... Ja 2pv olen pyöräillyt töihin, mistä olen ylpeä, kun se vaatii tunnin aiempaa nousua. Tänään oli vapaa päivä pyöräilystä ja huomenna ei taida uskaltaakaan, kun kerran myrkyä luvattu enkä haluaisi jäädä jonkun puun alle.

Ja asiasta toiseen, tsekissä olen oppinut hauskan sanan; *zmrzlina* eli jäätelö. Osaan jopa lausua sen ;) Lapset parat, niillä varmaan menee aika kauan ennenkuin oppivat sanomaan herkkusanan. 

2 kommenttia:

ArualMaria kirjoitti...

Minullakin blogger temppuili joskus kuvien kanssa, mutta ongelma korjaantui, kun käytin jpegien tilalla png-kuvia. En tiedä sitten, onko kyseessä sama(nlainen) vika...

kio kirjoitti...

kiitos neuvosta, ainakin äsken toimii png-kuvilla :)