sunnuntaina, heinäkuuta 24, 2011

Syncronize your watches (heads)!

Jaetaanko täällä ruokaa..?

Tuolla muutama litra mustikoita odottelee perkaamista.. Ei yhtään innostaisi kyllä. Voisin tuntikaupalla kerätä niitä ja vain seurueen painostuksesta lähdin pois metsästä, mutta tuo jälkihomma.. 2/3 meistä näki jonkun mutanttiampiaisen, joka päästeli helikopterimaisia ääniä ja jolla oli hervottoman iso pää. Onneksi säästyin häneltä! Sen sijaaan koko paikan ainoat pari paarmaa pyöri allekirjoittaneen ympärillä ja kädet täynnä isonkokoisia hyttysten puremia antihistamiinista huolimatta.

4 kommenttia:

Birgitta kirjoitti...

Ihanat kisut:)Se on kyllä totta, että noita mustikoita vielä kerää, mutta se jälkityö ennenkuin ne ovat pakkasessa. Jos keräät kaksi tuntia metsässä niin ainakin kahdeksan menee peratessa. Mulla on pakkasessa jo noin 80 litraa. Ja vielä pitäisi mennä hakemaan vähän lisää. Niitä kun siellä metsässä tuntuu riittävän tänä vuonna.

mokkakissa kirjoitti...

Voi noita kullanmuruja! Ihan ku niillä olis jotkut pyhäpuvut päällä. Minä olen Ruotsissa ja säästyn mustikkasirkukselta. Vihaan ötököitä.

kio kirjoitti...

Birgitta, mä välillä poimin käsin, sitten ei tarvii perata. Mutta tämä silloin ku oon yksin, saa sitten rauhassa kerätä, ei tuu mitään kilpailun tunnetta ;)

mokkakissa, varsinkin kukka, joka on niin symmetrinen :) Kyllä mustikka on hyvä, mutta ilman ötököitä. Toi kutinakin vasta yltyy... arrggg!

Angelique71 kirjoitti...

Ihanat kisulit!!!