lauantaina, maaliskuuta 02, 2013

Arvonnan tulos

Mun tämänhetkinen lankavaraston koko on n. 42,8kg; tässä vielä pari kk sitten pääsin alle 40kg maagisen rajan, mutta sen jälkeen on pari mopon karkausta tapahtunut. Eli Milla on hienolla arvauksellaan 43kg voittaja ja satunnaislukugeneraattori on arponut nro 7 eli Pirkon lohdutuspalkinnon saajaksi. Kiitos kaikille osallistujille!

Kukka on käynyt tiistaina hammaslääkärissä, 7 hammasta sai lähteä! Pehmeätä ruokaa viikon ja päivittäin desinfioivaa sakeaa geeliä suuhun. Nyt muutaman kerran on laitettu, ja kissa on verisesti loukkaantunut. Ja muutenkin se on aika vaisu, toivottavasti ei ole mitään tulehdusta kehittämässä, yritin katsoa suuhun ja ainakaan mitään pahempaa en huomannut.

4 kommenttia:

KristiinaS kirjoitti...

Outs, sulla olikin sitt paljon enemmän kuin mä arvelin. On tuossa määrässä tekemistä;)
Miten voi kissalta ottaa hampaita pois, miks. Miten se sitten syö? Mä olen nyt laittanut verkon parvekkeelle niin Hali voi turvallisesti olla siellä, tai siis mä voin hetkeksi kääntää selkäni. Ei se siellä yksin saa olla.

kio kirjoitti...

Hampaissa on kuulemma syöpymiä, jotka ovat tosi kivuliaita. Miksi alunperin mentiin on oksentelu, ja oksentelu voi johtua siitäkin että ei pureskele muonaa vaan hotkii ja nielee kokonaisena. Väittävät että ilman noitakin pärjää, se on kylläkin aika vaisu nyt.
Kivaa kun Hali pääsee hengittämään nyt raikasta ulkoilmaa!

Pirkko kirjoitti...

Kivaa kun minäkin joskus voitan arvonnassa!

Milla kirjoitti...

Jee! Palkintoa odotellessa.. ;)
Miten Kukka voi, onko suu jo parantunut? Tuntuu että jokaisella kissalla on nykyään noita hammasvaivoja, vaikka mitä söisi tai miten hoitaisi. Tai siis, vaikka hampaiden harjausta meillekin suositeltiin, niin en mä sentään sitä kyllä tehnyt, en tiedä olisko oikeesti auttanut. Raa'an lihan syöminen toki on hyväksi hampaille, jos sitä vaan jaksaa tarjoilla. :)