sunnuntaina, elokuuta 22, 2010

Virkkausvinkki

Ihan itse -foorumilla löytyi hyvä vinkki siitä, miten virkatessa ensimmäisen tavallisen pylvästä esittävän 3 ketjusilmukan tilalle tehdään pylvään näköinen viritys. Alkuperäisen videon linkin jätän pois, ja alla vain parannettu versio.

Ja jostain kumman syystä en onnistu kirjoittamaan enää tekstiä tuon videolinkin jälkeen.. Eli teksti tulee tähän, noin!
Mulla vielä reilun viikon verran lomaa, tämä toinen pätkä tänä kesänä. Ja olen ilmoittautunut 3pvän melontakurssille, ja nyt mua pelottaa, että mä hukun... Jalat kramppailee pienemmästäkin magnesiumista huolimatta. Tänään menin uimahalliin muutaman vuoden tauon jälkeen testailemaan pystynkö tauotta uimaan 200m, onneksi tämä sentään luonnistui! Mutta vähän eri on tippua täydellä vaatetuksella ja kengät jalassa hyiseen meriveteen kuin polskutella lämpimässä tyynessä uimahallivedessä. Pitäkää peukkuja! Ja seuraavaksi olen ilmoittautumassa aikuisten uintitekniikkakurssille...

4 kommenttia:

Värttinä kirjoitti...

Muta kai siellä meloessa on jotkut liivit päällä? Jeesaavat sen verran, että hyvin se menee! Merivesikään ei ole vielä niin kylmää, kuin voisi olla :-) Nauti lomastasi!

Leena kirjoitti...

Kiitos videolinkistä. Pitäöä pitää mielessä kun seuraavan kerran virkkaan. minua ne kolme ketjusilmukkaan ovat aina häirinneet.

Pirkko kirjoitti...

Olen jo kokeillut kyseisen linkin mukaan pylvään virkkaamista ja hyvin toimi. Onnea melontakurssille.

kio kirjoitti...

Värttinä, kiitos! joo tänään kuulemma oli 19astetta lämmin merivesi, lämpimämpää kuin ilmalämpötila.

Leena, hyvä jos on hyötyä!

Pirkko, noniin voit näyttää mulle sitten livenä :) en ole vielä itse kokeillu..